Διευκρινίσεις επί της με αριθμ. 12998/232/23-3-2020 ΚΥΑ (Β΄1078) για μέτρα στήριξης εργαζομένων και επιχειρήσεων –εργοδοτών του ιδιωτικού τομέα, για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων του κορωνοϊού COVID-19 και λοιπά μέτρα:
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄. Υποβολή υπεύθυνων δηλώσεων για υποκατάστημα /τα με ΚΑΔ κύριας επιχειρηματικής δραστηριότητας που έχει ανασταλεί με εντολή δημόσιας αρχής και μεταβολές αρχικών δηλώσεων
Οι επιχειρήσεις-εργοδότες που διαθέτουν, έστω και ένα υποκατάστημα, όπως αυτό έχει καταχωρηθεί στο Π.Σ Taxis, του οποίου η κύρια δραστηριότητα, βάσει ΚΑΔ, έχει ανασταλεί με εντολή δημόσιας αρχής, μπορούν πλέον να υποβάλλουν για πρώτη φορά υπεύθυνη δήλωση που αφορά υποκατάστημα/τα στο Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ από 6/4/2020 έως και 10/4/2020.
Σε περίπτωση που επιθυμούν την αλλαγή της αρχικής δήλωσής τους, προκειμένου να ενταχθούν στην κατηγορία των επιχειρήσεων – εργοδοτών των οποίων η επιχειρηματική δραστηριότητα ανεστάλη με εντολή δημόσιας αρχής, βάσει ΚΑΔ, ως αναλύεται παρακάτω, αυτό θα μπορούν να το πραγματοποιήσουν εντός του χρονοδιαγράμματος για διορθώσεις/συμπληρώσεις/ ανακλήσεις του ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ Δ΄ της παρούσας.
Οι επιχειρήσεις – εργοδότες που θα προβούν, είτε για πρώτη φορά σε υποβολή υπεύθυνης δήλωσης, είτε σε αλλαγή της αρχικής υπεύθυνης δήλωσης, ως προς τα οριζόμενα στο παρόν Κεφάλαιο, υποχρεούνται να το γνωστοποιήσουν αυθημερόν (εγγράφως ή ηλεκτρονικά) στους εργαζόμενούς τους, προκειμένου στη συνέχεια και οι εργαζόμενοί τους να προβούν σε υποβολή υπεύθυνης δήλωσης ή σε διόρθωση της αρχικής δήλωσής τους ( αν αφορά περίπτωση αλλαγής της αρχικής δήλωσης της επιχείρησης – εργοδότη) και πάντως εντός των προβλεπόμενων χρονικών διαστημάτων για υποβολές ή διορθώσεις/συμπληρώσεις/ ανακλήσεις του ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ Δ΄ της παρούσας.
Επισημαίνεται ότι με την ανωτέρω μεταβολή της αρχικής υπεύθυνης δήλωσης, παρέχεται η δυνατότητα τόσο στις επιχειρήσεις – εργοδότες, όσο και στους εργαζόμενούς τους, να τύχουν των ευεργετημάτων των οικονομικών μέτρων στήριξης που αφορούν την κατηγορία των επιχειρήσεων – εργοδοτών των οποίων η επιχειρηματική δραστηριότητα ανεστάλη με εντολή δημόσιας αρχής.
Οι ανωτέρω επιχειρήσεις – εργοδότες, είναι δικαιούχοι της μείωσης του συνολικού ποσού του μισθώματος επαγγελματικής μίσθωσης, σύμφωνα με το άρθρο δεύτερο της από 20/3/2020 ΠΝΠ(Α’ 68). Οι εκμισθωτές δε, των ακινήτων των παρόντων μισθωτών, εντάσσονται στα οικονομικά μέτρα στήριξης, όπως αυτά περιγράφονται και εξειδικεύονται στις οικείες αποφάσεις του Υπουργείου Οικονομικών.
Επίσης, και στους εργαζόμενους των επιχειρήσεων – εργοδοτών των οποίων η επιχειρηματική δραστηριότητα ανεστάλη με εντολή δημόσιας αρχής παρέχεται η δυνατότητα να είναι δικαιούχοι της μείωσης του συνολικού ποσού του μισθώματος της κύριας κατοικίας, σύμφωνα με το άρθρο δεύτερο της από 20/3/2020 ΠΝΠ(Α’ 68).
Σημειώνεται ότι οι επιχειρήσεις-εργοδότες, πριν προβούν στην ανωτέρω μεταβολή και ενταχθούν στην κατηγορία των επιχειρήσεων των οποίων η επιχειρηματική δραστηριότητα ανεστάλη με εντολή δημόσιας αρχής, θα πρέπει να λάβουν υπόψη ότι η μεταβολή αυτή επιφέρει την αναστολή των συμβάσεων εργασίας όλων των εργαζομένων τους από 15.3.2020 μέχρι 30/4/2020, εκτός και αν τους έχει επιτραπεί από το Υπουργείο Οικονομικών να δραστηριοποιηθούν σε επιχειρηματικές δραστηριότητες, βάσει ΚΑΔ, στις οποίες επιτρέπεται να απασχολούν προσωπικό, όπως στην περίπτωση της εστίασης ( εστιατόρια, καφετέριες κτλ), για τις υπηρεσίες διανομής φαγητού ή καφέ κτλ κατ’ οίκον ( delivery ή take away) ή του λιανικού εμπορίου για τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου ( e–shops).
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β. Διορθώσεις – συμπληρώσεις – ανακλήσεις υπεύθυνων δηλώσεων επιχειρήσεων-εργοδοτών και εργαζομένων
1.Οι επιχειρήσεις – εργοδότες θα μπορούν να προβούν σε διορθώσεις/συμπληρώσεις ή ανακλήσεις των αρχικών υπεύθυνων δηλώσεών τους με ορθή επανάληψή τους εντός των συγκεκριμένων χρονικών διαστημάτων, όπως αυτά ορίζονται στο χρονοδιάγραμμα του ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ Δ΄ της παρούσας.
Σε κάθε περίπτωση, οι επιχειρήσεις – εργοδότες που θα προβούν σε διορθώσεις/συμπληρώσεις ή ανακλήσεις της αρχικής υπεύθυνης δήλωσης, υποχρεούνται να το γνωστοποιήσουν αυθημερόν (εγγράφως ή ηλεκτρονικά) στους εργαζόμενούς τους.
Συγκεκριμένα με την ορθή επανάληψη, δίνεται στις επιχειρήσεις-εργοδότες η δυνατότητα, ενδεικτικά, να προβούν στις κάτωθι ενέργειες:
α. διόρθωση στοιχείων της υπεύθυνης δήλωσης,
β. ανάκληση εκ παραδρομής δήλωσης εργαζόμενου/ων σε αναστολή της/των σύμβασης/εων εργασίας,
γ. προσθήκη επιπλέον εργαζομένου/ων σε αναστολή της/των σύμβασης/εων εργασίας,
δ. προσθήκη στοιχείων που αφορούν την επαγγελματική μίσθωση ακινήτου,
ε. διόρθωση στοιχείων που αφορούν την επαγγελματική μίσθωση ακινήτου,
στ. διόρθωση ή αλλαγή κατηγορίας υπαγωγής από ΚΑΔ πληττόμενης επιχειρηματικής δραστηριότητας σε ΚΑΔ επιχειρηματικής δραστηριότητας που ανεστάλη με εντολή δημόσιας αρχής.
2. Οι εργαζόμενοι, θα μπορούν να προβούν σε διορθώσεις/συμπληρώσεις ή ανακλήσεις των αρχικών υπεύθυνων δηλώσεών τους με ορθή επανάληψή τους εντός των συγκεκριμένων χρονικών διαστημάτων, όπως αυτά ορίζονται στο χρονοδιάγραμμα του ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ Δ΄ της παρούσας.
Συγκεκριμένα με την ορθή επανάληψη, δίνεται στους εργαζόμενους η δυνατότητα, ενδεικτικά, να προβούν στις κάτωθι ενέργειες:
α. διόρθωση στοιχείων δήλωσης όπως αριθμός IBAN, στοιχεία μισθίου ακινήτου κύριας κατοικίας, κτλ,
β. συμπλήρωση στοιχείων μίσθωσης κύριας κατοικίας σε περίπτωση αλλαγής κατηγορίας υπαγωγής της επιχείρησης – εργοδότη από ΚΑΔ πληττόμενης επιχειρηματικής δραστηριότητας σε ΚΑΔ επιχειρηματικής δραστηριότητας που ανεστάλη με εντολή δημόσιας αρχής,
γ. ανάκληση της υπεύθυνης δήλωσης σε περίπτωση που ο εργαζόμενος επιθυμεί τη μη υπαγωγή του στην οικονομική ενίσχυση λόγω του ότι στον ενδιάμεσο χρόνο λύθηκε η σύμβαση εργασίας του με οικειοθελή αποχώρηση από την επιχείρηση – εργοδότη που είχε θέσει σε αναστολή τη σύμβαση εργασίας του.
3. Σε κάθε περίπτωση, πριν την καταβολή της αποζημίωσης ειδικού σκοπού, ελέγχονται οι υπεύθυνες δηλώσεις εργαζομένων και επιχειρήσεων – εργοδοτών και λαμβάνονται υπόψη οι τελευταίες υποβληθείσες υπεύθυνες δηλώσεις.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ. Ανάκληση της αναστολής συμβάσεων εργασίας προσωπικού για έκτακτες, κατεπείγουσες, μη αναβαλλόμενες και ανελαστικές ανάγκες
Επιτρέπεται η ανάκληση αναστολής συμβάσεων εργασίας εργαζομένων για έκτακτες, κατεπείγουσες, μη αναβαλλόμενες και ανελαστικές ανάγκες στις εξής περιπτώσεις:
α. Σε περίπτωση επίταξης επιχειρήσεων από δημόσια αρχή για κάλυψη εκτάκτων, κατεπειγουσών, μη αναβαλλόμενων και ανελαστικών αναγκών για λόγους δημοσίου συμφέροντος. Στην περίπτωση αυτή, ο χρόνος που οι εργαζόμενοι θα απασχοληθούν προς κάλυψη αυτής της ανάγκης είναι χρόνος εργασίας και αμείβεται εξ ολοκλήρου από τις επιχειρήσεις – εργοδότες. Ο χρόνος αυτός παρατείνει για ισόχρονο την αναστολή των συμβάσεων εργασίας μέχρι συμπληρώσεως των 45 ημερών που διαρκεί η αναστολή αυτών.
β. Στις λοιπές περιπτώσεις που ισχύουν τα ίδια χαρακτηριστικά, ήτοι των εκτάκτων, κατεπειγουσών, μη αναβαλλόμενων και ανελαστικών αναγκών, επιχειρήσεις – εργοδότες μπορούν να ανακαλούν εργαζόμενους των οποίων οι συμβάσεις είναι σε αναστολή και αντίστοιχα ο χρόνος που οι εργαζόμενοι θα απασχοληθούν προς κάλυψη αυτής της ανάγκης είναι χρόνος εργασίας και αμείβεται εξ ολοκλήρου από τις επιχειρήσεις – εργοδότες. Ο χρόνος αυτός παρατείνει για ισόχρονο την αναστολή των συμβάσεων εργασίας μέχρι συμπληρώσεως των 45 ημερών που διαρκεί η αναστολή αυτ’ων.
Οι επιχειρήσεις – εργοδότες που θα κάνουν χρήση των ανωτέρω υπό α και β στοιχείων του παρόντος ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ, υποχρεούνται να δηλώσουν και να αιτιολογήσουν την ανάκληση της αναστολής των συμβάσεων εργασίας των εργαζόμενων αυτών, καθώς και το χρονικό διάστημα της ανάκλησης, σε ειδικό έντυπο στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ και σε κάθε περίπτωση πριν την έναρξη πραγματοποίησης της παρεχόμενης έκτακτης εργασίας.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ. Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης: υποβολή εντύπων επιχειρήσεων-εργοδοτών και εργαζομένων, διορθώσεις/συμπληρώσεις/ ανακλήσεις υποβολής εντύπων & καταβολή αποζημίωσης ειδικού σκοπού
Το χρονοδιάγραμμα αποτυπώνεται ως ακολούθως:
Ι. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ
· Επιχειρήσεις – εργοδότες των οποίων η επιχειρηματική δραστηριότητα έχει ανασταλεί με εντολή δημόσιας αρχής, βάσει ΚΑΔ κύριας ή δευτερεύουσας δραστηριότητας βάσει των μεγαλύτερων ακαθαρίστων εσόδων έτους 2018 ή κύριας δραστηριότητας υποκαταστήματος / των
Οι επιχειρήσεις-εργοδότες υποβάλλουν υπεύθυνες δηλώσεις για την αναστολή των συμβάσεων εργασίας των εργαζομένων τους έως και 10/4/2020. Ως ημερομηνία έναρξης αναστολής των συμβάσεων εργασίας, λογίζεται η ημερομηνία της αναστολής της επιχειρηματικής δραστηριότητας με εντολή δημόσιας αρχής, όπως προβλέπεται στις εκάστοτε οικείες υπουργικές αποφάσεις. Η ημερομηνία συμπληρώνεται αυτόματα στη σχετική υπεύθυνη δήλωση. Υποχρεούνται δε, να γνωστοποιήσουν στους εργαζόμενους την αναστολή των συμβάσεων εργασίας τους.
Επίσης οι ανωτέρω ενδιαφερόμενοι μπορούν να προβούν σε διορθώσεις/ συμπληρώσεις / ανακλήσεις υποβολής εντύπων με ορθή επανάληψη των υπεύθυνων δηλώσεών τους σύμφωνα με το ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β.
Υποβολές υπεύθυνων δηλώσεων έως και 10/4/2020 |
Διορθώσεις/ συμπληρώσεις /ανακλήσεις υποβολής εντύπων 11/4 έως και 13/4/2020 |
· Επιχειρήσεις-εργοδότες που πλήττονται βάσει ΚΑΔ κύριας ή δευτερεύουσας δραστηριότητας βάσει των μεγαλύτερων ακαθαρίστων εσόδων έτους 2018
Οι επιχειρήσεις–εργοδότες που πλήττονται σημαντικά και κάνουν χρήση του μέτρου της αναστολής των συμβάσεων εργασίας εργαζομένων τους, βάσει του άρθρου 11 της από 20/3/2020 ΠΝΠ(Α΄68), μπορούν να υποβάλλουν σταδιακά και για διαφορετικό αριθμό εργαζομένων, υπεύθυνες δηλώσεις για την αναστολή των συμβάσεων εργασίας αυτών, έως και τις 20/4/2020. Υποχρεούνται δε, να γνωστοποιήσουν στους εργαζόμενους αυθημερόν (εγγράφως ή ηλεκτρονικά) την αναστολή των συμβάσεων εργασίας τους.
Ως ημερομηνία έναρξης αναστολής των συμβάσεων εργασίας των εργαζόμενων των ανωτέρω επιχειρήσεων, λογίζεται η ημερομηνία υποβολής της σχετικής υπεύθυνης δήλωσης του εργοδότη στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ.
Το πραγματικό γεγονός της αναστολής των συμβάσεων εργασίας εργαζόμενων επέρχεται με την καταχώρισή του στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ, όπως άλλωστε συμβαίνει για παράδειγμα στην περίπτωση της πρόσληψης εργαζομένων ή στην καταγγελία σύμβασης εργασίας.
Οι κάτωθι προθεσμίες ισχύουν και για τους εργαζόμενους επιχειρήσεων – εργοδοτών που, αν και η επιχειρηματική δραστηριότητά τους έχει ανασταλεί με εντολή δημόσιας αρχής, τους έχει επιτραπεί από το Υπουργείο Οικονομικών να δραστηριοποιηθούν σε επιχειρηματικές δραστηριότητες βάσει ΚΑΔ στις οποίες επιτρέπεται να απασχολούν προσωπικό, όπως στην περίπτωση της εστίασης γενικά (εστιατόρια, καφετέριες, κτλ) για τις υπηρεσίες διανομής φαγητού ή καφέ κτλ κατ’ οίκον ( delivery ή take away) ή του λιανικού εμπορίου για τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου ( e–shops).
Υποβολές υπεύθυνων δηλώσεων | έως και 20/4/2020 |
Διορθώσεις/ συμπληρώσεις /ανακλήσεις υποβολής εντύπων | από 11/4 έως και 13/4 |
από 21/4/ έως και 23/4 |
ΙΙ. Εργαζόμενοι
Υποβολή υπεύθυνων δηλώσεων – διορθώσεις/ συμπληρώσεις /ανακλήσεις υποβολής εντύπων – καταβολές αποζημίωσης ειδικού σκοπού.
Οι εργαζόμενοι, των οποίων η σύμβαση εργασίας τελεί σε αναστολή και έχουν λάβει γνωστοποίηση της αναστολής της σύμβασης εργασίας τους από τις επιχειρήσεις –εργοδότες τους, υποβάλλουν υπεύθυνη δήλωση για τη λήψη της αποζημίωσης ειδικού σκοπού ύψους 800€, σύμφωνα με το τελευταίο ψηφίο του ΑΦΜ.
Προβλέπεται η δυνατότητα υποβολής των ανωτέρω δηλώσεων σε τρείς φάσεις των δέκα ημερών.
Α’ ΦΑΣΗ [χρονικό διάστημα από 1/4 έως και 10/4]
· Υποβολή υπεύθυνων δηλώσεων, ως ακολούθως:
Την 1/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 1
Την 2/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 2
Την 3/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 3
Την 4/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 4
Την 5/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 5
Την 6/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 6
Την 7/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 7
Την 8/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 8
Την 9/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 9
Την 10/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 0.
· Διορθώσεις – συμπληρώσεις – ανακλήσεις υπεύθυνων δηλώσεων μετά την ολοκλήρωση της α’ φάσης υποβολών, από 11/4 έως και 13/4.
· Καταβολή της αποζημίωσης ειδικού σκοπού προγραμματίζεται να πραγματοποιηθεί από 15/4 έως και 17/4.
Μετά το πέρας του διαστήματος της Α’ ΦΑΣΗΣ για την υποβολή υπεύθυνων δηλώσεων, όσοι εργαζόμενοι, είτε δεν υπέβαλαν υπεύθυνη δήλωση, είτε οι συμβάσεις τους τίθενται σε αναστολή σε μεταγενέστερο χρόνο, μπορούν να υποβάλλουν υπεύθυνη δήλωση, ως ακολούθως:
Β’ ΦΑΣΗ [χρονικό διάστημα από 11/4 έως και 20/4]
· Υποβολή υπεύθυνων δηλώσεων, ως ακολούθως:
Την 11/4/2020 όσων εργαζόμενων το ΑΦΜ λήγει σε 1
Την 12/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 2
Την 13/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 3
Την 14/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 4
Την 15/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 5
Την 16/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 6
Την 17/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 7
Την 18/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 8
Την 19/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 9
Την 20/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 0.
· Διορθώσεις – συμπληρώσεις – ανακλήσεις υπεύθυνων δηλώσεων μετά την ολοκλήρωση της β’ φάσης υποβολών, από 21/4 έως και 23/4.
· Καταβολή της αποζημίωσης ειδικού σκοπού προγραμματίζεται να πραγματοποιηθεί από 27/4 έως και 30/4
Μετά το πέρας του διαστήματος της Β’ ΦΑΣΗΣ για την υποβολή υπεύθυνων δηλώσεων, όσοι εργαζόμενοι δεν υπέβαλαν υπεύθυνη δήλωση, μπορούν να την υποβάλλουν, ως ακολούθως:
Γ’ ΦΑΣΗ [χρονικό διάστημα από 21/4 έως και 30/4]
· Υποβολή υπεύθυνων δηλώσεων, ως ακολούθως:
Την 21/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 1
Την 22/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 2
Την 23/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 3
Την 24/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 4
Την 25/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 5
Την 26/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 6
Την 27/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 7
Την 28/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 8
Την 29/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 9
Την 30/4/2020 όσων εργαζομένων το ΑΦΜ λήγει σε 0.
· Διορθώσεις – συμπληρώσεις – ανακλήσεις υπεύθυνων δηλώσεων μετά την ολοκλήρωση της β’ φάσης υποβολών, από 1/5 έως και 3/5.
· Καταβολή της αποζημίωσης ειδικού σκοπού προγραμματίζεται να πραγματοποιηθεί από 5/5 έως και 10/5.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε. Λοιπές Προθεσμίες υποβολής Εντύπων
· Παράταση προθεσμιών υποβολής Εντύπων που αφορούν στη Δήλωση εξ αποστάσεως Εργασίας, στον Πίνακα Προσωπικού Ασφαλούς Λειτουργίας και στον Πίνακα Προσωπικού Μεταφοράς Προσωπικού σε Επιχειρήσεις εντός του Ομίλου.
Υποβολή εντύπων | Προθεσμίες για την πρώτη εφαρμογή των αντίστοιχων μέτρων |
Έντυπο 4.1: ΔΗΛΩΣΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ-ΕΝΤΥΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 4 ΠΑΡ. 2 ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ (Α΄ 55/11.03.20) | 1ο δεκαήμερο Μαΐου 2020 (αφορά στους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο) |
Έντυπο 4.3: ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΕΝΤΥΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 9, ΠΝΠ (Α΄ 68/20-3-2020) ΜΕ ΡΗΤΡΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΡΗΤΡΑ ΑΚΥΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ | 1ο δεκαήμερο Μαΐου 2020 (αφορά στους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο) |
Έντυπο 4.4: ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΟΜΙΛΟΥ – ΕΝΤΥΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 10, ΠΝΠ (Α΄ 68/20-3-2020) ΜΕ ΡΗΤΡΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΡΗΤΡΑ ΑΚΥΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ | 1ο δεκαήμερο Μαΐου 2020 (αφορά στους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο) |
· Καταβολή του 1/3 των ημερών της άδειας ειδικού σκοπού
Καταβολή του 1/3 των ημερών της άδειας ειδικού σκοπού που λήφθηκαν από τους εργαζόμενους κατά τον Μάρτιο και Απρίλιο 2020 | Εντός του δεύτερου δεκαημέρου του Μαΐου 2020 |
Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΑΝΝΑ ΣΤΡΑΤΙΝΑΚΗ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ
1. Γραφείο κ. Υπουργού
2. Γραφείο κ. Υφυπουργού
3. Γραφείο κ. Γενικής Γραμματέως Εργασίας
4. Γραφείο κ. Γενικής Γραμματέως Κοινωνικών Ασφαλίσεων
5. Γραφείο κ. Υπηρεσιακού Γραμματέως
6. κ. Γενικό Επιθεωρητή της Επιθεώρησης Εργασίας (με παράκληση να κοινοποιηθεί στις τοπικές υπηρεσίες του Σ.Ε.Π.Ε.)
7. Γραφείο κ. Προϊσταμένης Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
8. Γραφείο κ. Προϊσταμένου Γενικής Διεύθυνσης Εργασιακών Σχέσεων, Υγείας και Ασφάλειας στην Εργασία και Ένταξης στην Εργασία
9. Γραφείο κ. Προϊσταμένης Γενικής Διεύθυνσης Κοινωνικής Ασφάλισης
10. Δ/νση Προγραμματισμού και Συντονισμού Επιθεώρησης Εργασιακών Σχέσεων – Κ Υ Σ.Ε.Π.Ε.
11. Δ/νση Προγραμματισμού και Συντονισμού Επιθεώρησης Ασφάλειας και Υγείας στην Εργασία – Κ Υ Σ.Ε.Π.Ε.
12. Δ7
13. Δ10
[1] Με αριθμ. 12998/232/23-3-2020 «Μέτρα στήριξης εργαζομένων επιχειρήσεων-εργοδοτών του ιδιωτικού τομέα, που έχουν αριθμό μητρώου εργοδότη (ΑΜΕ) στον e-ΕΦΚΑ, των οποίων ή έχει ανασταλεί η επιχειρηματική τους δραστηριότητα, βάσει ΚΑΔ, με εντολή δημόσιας αρχής ή πλήττονται σημαντικά βάσει ΚΑΔ κύριας δραστηριότητας ή δευτερεύουσας βάσει των ακαθάριστων εσόδων έτους 2018, όπως ορίζονται από το Υπουργείο Οικονομικών, για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων του κορωνοϊού COVID-19» (Β΄1078) απόφαση των Υπουργών Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Οικονομικών.